המשפיע חשף את קשרי הרבי עם ראשי מערכת הביטחון

נתי קאליש No Comments on המשפיע חשף את קשרי הרבי עם ראשי מערכת הביטחון

במחוז הפארקים של ארה"ב: עשרות יהודים השתתפו בשורת אירועים לרגל יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש. החוקר וההיסטוריון החסידי הרב הרב זושא וולף דיבר על קשרי הרבי עם ראשי מערכת הביטחון

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבת עילאית עברה על חברי קהילת בית חב"ד לישראלים במחוז אורנג' קאונטי בקליפורניה של הרב רפי דדון. המחוז מפורסם בשל התיירים הרבים הפוקדים אותו בכל שנה עקב האטרקציות הרבות הממוקמות בו.

עשרות מקורבים השתתפו בשיעורים והתוועדויות מרוממות עם האורח שהגיע במיוחד מארץ הקודש, החוקר וההיסטוריון החסידי הרב הרב זושא וולף מנהל JEM בישראל, לרגל ג' בתמוז יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, בשיתוף חב"ד לישראלים בחו"ל.

במהלך השבת מסר הרב וולף שיעורים בחסידות מתורתו של בעל ההילולא והתוועד עם הנוכחים עד לשעות הקטנות של הלילה. במוצאי שבת מסר הרב וולף הרצאה מרתקת בסימן "מחדר האמונה לחדר המצב", בה חשף את מסכת הקשרים ההדוקים שניהל הרבי מליובאוויטש ממשרדו הצנוע בברוקלין עם ראשי מערכת הביטחון בישראל.

ההרצאה לוותה בתיעודים וראיונות של בכירי צה"ל ומערכת הביטחון, בניהם: ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, נשיא המדינה שמעון פרס ומפקד בסיס חיל האוויר בתל-נוף תא"ל רן פקר.

בסיום האירוע המרכזי במוצאי שבת, שהתקיים בהשתתפות רבים מתושבי האזור והשלוחים בסביבה, כתבו המשתתפים קוויטל שנשלח לציונו של הרבי, הדליקו נר לזכרו וקיבלו החלטות טובות לעילוי נשמתו.



0 תגובות